Obchodní podmínky
Jak objednávat zboží v našem e-shopu
Objednávka zboží proběhne po řádném vyplnění objednávkového formuláře a jejím odesláním na náš e-shop. Odesláním objednávky zasílá zákazník souhlas s uzavřením kupní smlouvy.Ceny zboží si může zákazník ověřit u jednotlivých položek zboží.
Dodavatel garantuje ceny, které jsou aktuálně uvedeny u jednotlivých produktů v době objednávky.
S cenou za dopravu a dalšími poplatky (poštovné, balné nebo dobírkovné) je zákazník seznámen vždy před potvrzením objednávky. Před odesláním objednávky bude vypočtena celková cena za zboží včetně souvisejících poplatků.
Zrušení objednávky
Zákazník i dodavatel mohou bez udání důvodu zrušit objednávku zákazníka až do potvrzení objednávky dodavatelem na e-mail zákazníka uvedený při objednávání (email obsahuje informaci, že se objednávka vyřizuje a byla přijata). Pokud zruší objednávku dodavatel, zpravidla uvede důvod, proč není možné objednávku potvrdit.
Zrušení objednávky po okamžiku uzavření kupní smlouvy je možné jen po předchozí dohodě dodavatele a zákazníka, a za podmínek, které si vzájemně sjednají. Vyhrazujeme si právo zrušit objednávku, pokud je zákazník uveden v registru nespolehlivých zákazníků nebo od nás již v minulosti nepřevzal zásilku.
Zaslání zboží - Dodací lhůta
Objednané zboží bude dle jeho dostupnosti a provozních možností dodavatele dodáno v co nejkratší době, obvykle do doby uvedené u objednaného zboží potvrzení objednávky. V případě objednání více zboží v jedné objednávce s různými dodacími lhůtami bude odesláno po zkompletování celé objednávky, tedy podle nejdelší dodací doby z uvedených u jednotlivých objednaných výrobků. Dodání zboží je možné rozdělit po předchozí domluvě na více zásilek. Zboží se považuje za dodané doručením na adresu uvedenou v objednávce nebo poté změněnou zákazníkem písemnou formou.
Způsob dopravy
Dopravu na určenou adresu zajišťuje externí dodavatel, a to na území celé České a Slovenské republiky. Konkrétní způsob dodání si zvolí zákazník sám, před závazným objednáním. Ceny jednotlivých způsobů dopravy se liší.
- Česká pošta 177 Kč vč. dobírky a DPH
- Dopravu na Slovensko zajišťují ve spolupráci společnosti PPL a DHL Express Slovakia (cena za doručení je 469 Kč vč. DPH).
Způsob uhrazení ceny za zboží
- Zákazník má několik možností uhrazení kupní ceny za zboží. Zboží je možné v plné Úhradě poukázáním kupní ceny na účet dodavatele pod příslušným variabilním symbolem (číslo objednávky), který platbu identifikuje ( zasláním na číslo účtu 5978466001/5500).
- Platba při předání zboží od smluvního dopravce (tzv. dobírka - příplatek za tuto formu platby je 48 Kč vč. DPH).
V případě volby platby předem jakýmkoliv způsobem a neuhrazení do 7 dnů se objednávka ruší, pokud se strany předem nedohodnou jinak.
Zásilka se zbožím obsahuje vždy daňový doklad (Pokud se nedopatřením stane, že jste v zásilce nenalezli daňový doklad, můžete si o něj požádat a pošleme Vám jej mailem ve formátu PDF).
Převzetí zboží
Podepsáním smluvnímu přepravci při přebírání zboží zákazník souhlasí s převzetím zboží a stvrzuje, že dorazilo mechanicky nepoškozené. Na pozdější reklamace způsobené vinou dopravy pak nelze brát zřetel.
(Zákazník je povinen prohlédnout si zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno mechanické poškození obalu výrobku ,krabice nebo lepící páska, je zákazník za přítomnosti dopravce povinen zkontrolovat stav zboží a v případě poškození vyhotovit záznam o poškození zásilky a nechat si tuto skutečnost potvrdit dopravcem nebo zásilku odmítnout a o této skutečnosti nás informovat písemnou formou.Na základě vyhotoveného záznamu bude zákazníkovi poskytnuta přiměřená sleva nebo výrobek vyměněn za nový. Zákazník má také právo od kupní smlouvy do 14 dnů odstoupit a zboží na vlastní náklady vrátit.)
Nevyzvednutí zásilky na dobírku
V případě, že si zákazník nepřevezme bez udání důvodu zásilku, souhlasí se zveřejněním údajů (jméno a příjmení, město, emailová adresa) na webu nespolehlivých zákazníků (http://www.nespolehlivizakaznici.eu) a zároveň již těmto zákazníkům máme právo odmítnout poslat další objednávky bez platby předem. Zákazník zároveň souhlasí s vymáháním škod vzniklých tímto jednáním (náklady na poštovné a balné) a se smluvní pokutou 500 Kč. Tato částka bude fakturována do 7 dnů od vrácení zásilky na naši adresu a po nezaplacení těchto nákladů ve lhůtě splatnosti (14 dnů) vymáhána.
Komunikace mezi zákazníkem a dodavatelem
Další komunikace mezi dodavatelem a zákazníkem je uskutečňována elektronickou poštou (info@maxtrade.cz) nebo telefonicky (775 574 084).
Ochrana osobních údajů spotřebitele
Dodavatel shromažďuje se souhlasem zákazníků osobní údaje zákazníků, a to jméno, adresu, telefon a emailové spojení. Tyto údaje slouží především pro usnadnění objednávek zákazníků v budoucnu.
Zákazník registrací projeví svůj souhlas, že mu může dodavatel sdělovat emailem a telefonicky obchodní sdělení s novinkami, nabídkami, inzercí a nabízet účast v anketách a průzkumech trhu.
Osobní údaje zákazníků dodavatel nepředává žádné další osobě vyjma smluvnímu přepravci pro zajištění doručení zboží.
Údaje, které dodavatel o zákazníkovi uchovává a zpracovává může zákazník kdykoliv změnit, a to po přihlášení na webu dodavatele.
Svůj souhlas s uchováváním a zpracováváním osobních údajů může zákazník kdykoliv odvolat, a to tak, že zašle emailovou zprávu na info@maxtrade.cz
Závěrečná ustanovení
Tyto obchodní podmínky jsou platné pro všechny kupní smlouvy uzavírané mezi dodavatelem a zákazníkem. Dodavatel si vyhrazuje právo obchodní podmínky měnit. Změny v podmínkách vystaví dodavatel vhodným způsobem na této internetové stránce.